torsdag 10 november 2011

Photo session!

I dag hände något skumt.
Precis när jag gick in i fem minuter för att dricka ett glas vatten så ringde min mobiltelefon.
Jag kände inte igen mobilnummret så jag blev nyfiken och svarade.
I andra änden så var där en tjej med världens jobbigaste och nasalaste röst.
Hon sa att min vän VICTORIA KÄTTSTRÖM hade rekomenderat mig för en photo session.
De hade en kampanj just nu då man får bli stylad(smink och hår) och sedan fotad i en professionell fotostudio.
Det kostar ingenting men om man vill köpa fotona sedan så kostar ju dessa förståss.
Jäkla vickis!
Först tänkte jag säga nej men så tänkte jag efter, att det kan ju bli ganska skoj att få bli stylad och sedan fotad, eller hur?
Jag får ta med mig två kompisar också, någon som känner sig manad?
Nästa torsdag kl 16.00 på Stora torget i Uppsala.
Det tar 3-4 timmar och man skall ta med sig tre klädombyten.
Vad säger du? Hänger du med?

4 kommentarer:

  1. Jag har blivit erbjuden samma sak flera ggr. Det blir skitsnygga kort men räkna med att få vänta och att det kostar fliis!
    PÖSS

    SvaraRadera
  2. vänta på din tur :o) Även om du har en tid så bruker det vara en lång väntan men dom kanske har bättrat sej!

    SvaraRadera