torsdag 24 november 2011

Jippiii!! & Jävla skit :(

Jippiii!! = Jag skall få gå och kolla på Back Sabbath den 25 maj 2012 tillsammans med Nina :) Hon har fixat så att jag också fick en biljett.
Hon och Tony är bäst <3 jag blev över lycklig i dag när jag fick mitt sms.
Jag skall få se Ozzy! Det har jag längtat efter i flera år .

Jävla skit = Min tand som jag lagade i våras, den som de beställde och satte dit för flera tusen kronor lossnade nyss när jag käkade middag.
Helvetes jävla skit!
Nu ser jag ut som ett troll igen och dessutom så är jag livrädd för tandvärk.
Just nu gör det inte ont men jag är rädd att jag inte kommer att få någon tid hos tandläkaren förrän nästa vecka och tills dess så kommer jag nog att få skitont.
Faan, faan, faan!!!!

2 kommentarer:

  1. Det ska bli sååå fräääänt :o) Rock on!

    SvaraRadera
  2. jävlar Maggan jag vart inspirerad av dig så jag bjöd gubben.. see u däär rockfaster =D

    SvaraRadera