lördag 26 november 2011

Advent

I dag skall jag/vi plocka upp alla adventsaker ifrån källaren.
Det är ju lite pyssel innan allt är klart.
Alla stakar och stjärnor som skall på plats.
Jag skall stryka stolsöverdrag och julgardiner.
Men allra först så skall jag bege mig upp på Gränby och se om jag hittar något snyggt att sätta på mig i kväll när vi skall på Halv åtta hos Anna och Erik.
Jag skulle vilja ha en fin klänning.
Den här har de på Lindex, snygg va?

Jag skall köpa adventsljusstakar till jobbet också, närmare bestämt 12 st! plus ljus och lite annat smått och gott.
Den här dagen känns som att den kommer gå i en flygande fläng så mycket som jag har att göra.
Vi ses med lite bilder i eftermiddag när jag har adventspyntat färdigt.

Alla som älskar dagens låt headbangar och skriver tummen upp här på mina kommentarer!

1 kommentar: