fredag 11 november 2011

11-11-11

Härliga fredag.
Kul datum, synd att man inte skall gifta sig eller föda barn i dag....eller nåt :P
I dag slutar jag klockan 13.00 och jag tänket INTE stanna kvar och pappersjobba.
Jag tänker åka och handla och sedan sticker jag hem och myser.
I kväll tänker jag äta gott, dricka gott och kolla på film.
Hoppas att någon av killarna vill mysa med mig ikväll men jag inser att chansen är minimalisk.
Herregud, fredgkvällen tillbringar man knappast hemma med morsan :)
Ja ja, hur som haver så skall i alla fall jag mysa ner mig i soffhörnet med tända ljus och en mammafilm.

Hur ser din fredag ut då?

4 kommentarer:

  1. Vi åker nog till stugan!

    SvaraRadera
  2. Jag ska städa och packa lite men sen blir det god mat vin och film myyyyyyys. Kram!

    SvaraRadera
  3. Lugn o fin...skjutsar Alex till Sthlmståget tidigt imorgon...och sen ska jag jobba..:)

    SvaraRadera
  4. Jag var på 60års kalas...mycket roligt! :o) jag har ont i magen i dag för jag skrattade så mycket!

    SvaraRadera